I forbindelse med den pågående smittesituasjonen i Salten-regionen er det nå innført strengere smitteverntiltak for hele regionen.
Gildeskål Sparebank har derfor stengt dørene for kundebesøk både på Inndyr og i Bodø. Vi oppfordrer alle til å bruke digitale løsninger som nettbank og mobilapp. Kontantuttak og innskudd kan gjøres i vår minibank på Inndyr. Kun unntaksvis vil det åpnes for fysisk besøk. I slike tilfeller er det påbudt med munnbind.
Har du behov for å komme i kontakt med banken, ring oss eller send e-post til post.til@gspb.no. Du kan også kontakte rådgivere direkte. Kontaktinformasjon finner du under «om oss» på vår hjemmeside.
Tiltakene vil gjelde til 11. april, og ny vurdering vil bli gjort da.
Hvordan kan jeg kontakte banken?
Bruk gjerne e-post eller digitale kanaler om du kan. Alle henvendelser vil bli behandlet fortløpende uansett hvilken kanal du bruker. Ønsker du å komme innom for en prat med en rådgiver vil vi helst at du tar kontakt på forhånd og avtaler tid.
E-post
Dersom du har mulighet til å oversende oppdraget på e-post vil det avhjelpe telefonkøen. Samtidig slipper du til de som ikke håndterer digital kommunikasjon og som MÅ bruke telefon. Haster henvendelsen din, merk det tydelig med HASTER i emnefeltet.
post.til@gspb.no
Vi er tilgjengelig for generelle henvendelser og spørsmål via vår Facebookside. Facebook
Melding via mobilbank eller nettbank
Du kan kommunisere digitalt med oss via melding i mobilbank eller nettbank.
Telefonhenvendelser og SMS
Du når oss som vanlig på telefon 75 75 78 20. Du kan sende SMS eller ringe direkte til din rådgiver dersom det er han/henne du trenger å kommunisere med. Åpningstidene for vårt kundesenter er hverdager 7 – 21 og lørdag – søndag 9 – 21. Lokalt er vi tilgjengelig hverdager 10 - 15.
Finn kontaktinformasjon til din rådgiver her
Post og papirdokumenter
Post sendt til våre adresser vil bli betjent som normalt. Har du bankgiro som du vil levere fysisk i banken kan du benytte vår postkasse ved minibanken på Inndyr. Husk å skriv på kontonummer og signer. Ønsker du kvittering på betalt giro må du skrive dette på giroen. Andre dokumenter kan også leveres i postkassen.
Hvorfor gjør vi dette?
Gildeskål Sparebank er med på den nasjonale dugnaden for å unngå spredning av koronasmitten. Dette vil komme både kundene og lokalsamfunnet til gode. Mye av vår drift har vært basert på personlig kundekontakt, og Gildeskål Sparebank har mange besøkende kunder innom lokalet hver eneste dag. Mange av våre besøkende er eldre kunder, og det er spesielt hensynet til de særlig sårbare gruppene at vi har innført sikkerhetsregler i banken.
Vi håper også å forhindre smittespredningen internt i banken slik at vi kan opprettholde tilnærmet normal drift over tid. Vi understreker at ingen av våre ansatte eller deres husstandsmedlemmer mistenkes å være smittet.
Mer informasjon
For mer informasjon om hvordan Korona-viruset berører deg som kunde KLIKK HER.